Solo le pido a Dios

Jo no ho sabia, però aquest tema el va fer León Gieco l'any 78 inspirat per la situació que es vivia a l'Argentina i Xile en aquell moment. A la llum d'aquestes dades, la lletra pren més força (si pot ser).

Insereixo l'enregistrament del tema en el marc d'una actuació de Mercedes Sosa i León Gieco l'any 1984 al Luna Park.




I perquè no hageu de rastrejar la web, també us en copio la lletra:

Sólo le pido a Dios
que el dolor no me sea indiferente, 
que la reseca muerte no me encuentre
vacío y solo sin haber hecho lo suficiente. 

Sólo le pido a Dios
que lo injusto no me sea indiferente, 
que no me abofeteen la otra mejilla
después que una garra me arañó esta suerte. 

Sólo le pido a Dios
que la guerra no me sea indiferente, 
es un monstruo grande y pisa fuerte
toda la pobre inocencia de la gente. 

Sólo le pido a Dios
que el engaño no me sea indiferente
si un traidor puede más que unos cuantos, 
que esos cuantos no lo olviden fácilmente. 

Sólo le pido a Dios
que el futuro no me sea indiferente, 
desahuciado está el que tiene que marchar
a vivir una cultura diferente.

Comentaris